Ticaret Bakanlığı, tüketicilerin mağduriyet yaşadıkları durumlarda haklarını hızla arayabilmeleri için Tüketici Bilgi Sistemi'ni revize ederek, süreçleri basitleştirmeyi ve tüketici hakem...
Yeni tüketici düzenlemesinin 1 Ekim'de yürürlüğe girmesiyle kredi sözleşmelerinden mesafeli satışlara, satış sonrası hizmetlerden tüketici hakem heyetlerine kadar pek çok...
Rekabet Kurumunun raporuna göre, tüketicilerin yüzde 70,5'i internet alışverişi öncesinde ürün yorumlarını okuyor, ürün ve satıcı hakkında hiç yorum bulunmaması...
Ticaret Bakanlığı, tüketicilerin mağduriyet yaşadıkları durumlarda haklarını hızla arayabilmeleri için Tüketici Bilgi Sistemi'ni revize ederek, süreçleri basitleştirmeyi ve tüketici hakem...
Yeni tüketici düzenlemesinin 1 Ekim'de yürürlüğe girmesiyle kredi sözleşmelerinden mesafeli satışlara, satış sonrası hizmetlerden tüketici hakem heyetlerine kadar pek çok...
Rekabet Kurumunun raporuna göre, tüketicilerin yüzde 70,5'i internet alışverişi öncesinde ürün yorumlarını okuyor, ürün ve satıcı hakkında hiç yorum bulunmaması...
Ticaret Bakanlığı, tüketicilerin mağduriyet yaşadıkları durumlarda haklarını hızla arayabilmeleri için Tüketici Bilgi Sistemi'ni revize ederek, süreçleri basitleştirmeyi ve tüketici hakem...
Yeni tüketici düzenlemesinin 1 Ekim'de yürürlüğe girmesiyle kredi sözleşmelerinden mesafeli satışlara, satış sonrası hizmetlerden tüketici hakem heyetlerine kadar pek çok...
Rekabet Kurumunun raporuna göre, tüketicilerin yüzde 70,5'i internet alışverişi öncesinde ürün yorumlarını okuyor, ürün ve satıcı hakkında hiç yorum bulunmaması...